Wednesday, May 21, 2008

潮爆婚禮短片

又係發姣既季節.......................

岩岩先上網睇到一對新人lee一系列響婚禮度播既短片(雖然我都知道係好舊架啦,但係我的確係岩岩先睇得到)
wa真係羨慕死人啦啦啦啦啦

如果我第時都有人要
仲可以好似佢地咁玩個wedding既話,就真係一世無撼!!!


好一首mv!!


lee一set"廣告"勁爆笑!!
好鍾意陽光檸檬茶果個囉

youtube度有佢地一系列既短片
睇得出lee對男女應該係劇界人士
一來,好明顯有d場景係文化中心劇場既後台,仲有埋前台
二來,有邊d人會有咁多frd都識唱歌?
三來,雖然我唔係好睇到入面d人,但係......扮食煙果個....係唔係胡麗英黎架?

睇到其他片
佢地仲專登搵人排舞做擺酒既表演環節添呀
做lee d野真係比玩果d無聊game有意義得多

哎呀
如果我有人要就好喇

No comments: