Friday, May 16, 2008

死亡一星期完結!

放暑假啦我!!!
快d約我去玩啦!!!

呀金龍兄話要約drmsoc上上下下既人5月30號去遊船河
上屆fp, ap同埋今屆小劇場系列既一干人等全部歡迎
有邊個賞面俾金龍呀?


YO!
終於考晒試啦!
甚麼hegemonic呀, multiplicaty of idenities, construction仲有social instutitions等等等
全部同我死開!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

由上星期五開始辛苦左成個星期!

首先就係上幾篇entry講過既apa audition
其實星期六我係要考gender架
之不過之前果幾日幾公司拍硬檔頂左兩晚通頂
搞到乜書都無溫過......monologue又未背
星期四全日又響屋企補眠同休息(簡單d講就係hea)
所以呢,唯一係productive既星期四晚......
唯有要用黎準備apa interview d野先....如果唔係就真係浪費左個chance嘛

星期五晚用極速溫過下gender
而星期六考完果陣,我feel到我係死得好慘=_="
考完試即刻飛過跑馬地戲棚set up
仲搞到成半夜12點先響跑馬地上叮叮走
問題係我星期一老早要考ic呀
之不過星期日係call 0800!!!!!!!!
根本無可能溫下書先訓覺嘛...................

番到屋企沖完涼上soul抄低晒d keyword同terms就訓覺
我抄完之後根本就完全地唔識囉=_="

星期日倒野咁早就要起身
變態架!!係6點呀!!!
我同另一位慈雲山居民mandy成隻鬼咁約左響麥記買早餐上116食
因為我地知道一定唔會有飯食架喇......

今次個棚係新式既戲棚
係鐵而唔係竹做既
但係繼續都係咁多蚊囉
響後台負責做即場音樂果位男生走黎借蚊拍水
一路噴一路話佢地backstage果度勁多草勁多蚊
但係我想講
我今次個counter,唔知做乜set左響條大坑渠上面囉!!!
跟住果位男生即刻話,"咁你又真係頹d!"
anyway,我都唔惹蚊既~~~~(晒命)
著短褲都唔怕!
我係驚會跌左野落坑渠唔知執唔執好o者......

跑馬地我好少去,大多只係搭車經過
難得今次戲棚響果度做先叫做真真正正黎過
我終於見識到久仰大名既Amigo...............既門口啦!

我發覺跑馬地真係唔錯
希望我第時都可以住到跑馬地!

果日撞到黎睇show既grace同ho仔
勁耐無見!

4點幾極速執晒d野激閃
番屋企訓個晏覺就溫書
ic真係濕滯中既濕滯
我發覺我溫書果陣,係由頭到尾將所有theories自學一次!
到底有無上過堂架我?點解可以一條theory都無印象見過.....???
所以即使已經好累同好頭痛,都要繼續溫埋佢
如果唔係我真係一定死硬......

星期一大老早就考
之前果晚溫書抄notes抄到隻手超累
都未試過考試果陣明明知道想答d咩
但係就係唔想寫字
講真份卷唔算太難
我淨係唔想寫字之嘛!!!
寫兩行就丟低枝筆嘆一嘆氣
然後不情願地拎起筆再寫......
寫兩行又丟筆.......

交卷之後坐我後面果個女仔話一路做果陣見到好多人係咁話份卷痴線
ummm其實點解佢會咁得閒係咁望人架呢?

奮鬥左兩個鐘夠鐘收卷果下真係無上既興奮!
出到學校門口條天橋
見到有堆撕爛左既notes碎片一地都係
唔知邊位同學咁怒憤咁呢?
(相片後備)
雖然我仲有一科translate
但係我已經當自己考晒試架啦!
同eunis同埋ceci一齊去左尖沙啞間沙爹王食大餐!

一人食左一百蚊...可以自行想象有幾多野擺左響桌面......
不過沙爹王貴左好多呀
一個白咖哩set lunch已經$50!

之後同eunis行街
其實我都好想買野
但係我今個月既經驗真係拮据到爆
為左去旅行果陣仲會有個錢響身
我要忍呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日晏晝考埋科translate
兩年既副學士任務完成!

wa好驚險呀真係
我差d因為無睇題目,連個target language有word limit都唔知!
好彩最尾仲有10分鐘我狂刪!
執番身彩....................
仲有world without strangers
好彩平時有經過jordano............

lee個星期我兩個老細都飛左去台灣rehearsal
留低我一個"看屋"
都咪話唔驚

聽日難得唔駛番工
我今日專登去買左本書同埋我最愛既cosmopolitan!!
為全日賴死響屋企做好準備!!!!

No comments: