Friday, May 9, 2008

first audition

嘩嘩嘩終於in完喇
記得舊年我響waiting room等左成粒鐘
呆到出晒蘑菇先輪到我入去in
但係今年真係超快
信上面寫interview時間係2點10分
我2點左右去到,等到大約2點15分就有得入去喇

但係更估唔到既係,今次真係有得同識得既人一齊入去in!!!
就係交form果陣已經撞到既mattew!!
唔通差不多時間交form既就會安排埋一齊IN?
因為我見到前面果組果4個人,都係互相認識的......
之不過mattew又講得岩
有幾多個人唔係臨尾果日先交form?

今次嘛
我都係放輕鬆地準備今次audition啦
因為橫掂都唔會入架啦
所以我就真係take得非常easy
入到waiting room我都係覺得我唔會記得歌詞
所以臨時決定變陣,唱我最熟果首!!!

有左第一次經驗
又可能因為我特登"放輕鬆"
緊張都有既,但係無上次一入到去成個人硬晒咁誇張囉
今年既judges其實都係果d
羅冠蘭陳敢權蔣維國伍潔茵
我一見到陳敢權,先諗起我地仲未俾番錢佢......=_="
羅冠蘭個樣都係咁嚴肅
唱歌果陣陳敢權望左一望羅冠蘭
我先諗起羅冠蘭先前都有份做我和春天有個約會!!!
哎呀我無心架其實
lee首歌響我早幾年有興趣去in apa果陣已經諗定要唱lee隻
仲有呀伍潔茵真係好有型

勁快就出得番去
都唔知望有2nd in定無好
因為2nd in既日期既6月10號
我果陣應該仲未番到香港架.........=_="
做乜鬼又撞時間架o者?!?!?!?!?!?!
不過是但啦
收到信先再諗點算好啦唯有..............

無錯,歌詞係手抄的
因為我家printer大人唔知做咩print唔到野
但係最後我都係無唱lee首囉

No comments: