Saturday, May 3, 2008

忽然鬼妹

經常都有新相識的人問我是否外國讀書回港
但係話我有"鬼妹仔性格"既就真係第一次聽!!
呵呵呵
我都知我熱情奔放架喇!

最近成日響我公司出現,兩個姓"何",都係做custome既mandy同cindy都勁好笑
超好玩,只要佢地兩個上到黎,加上我同ivy
4個女人一定會勁嘈
可以同d咁nice既人共事,真係好開心呢

原本今日要去補ielts
但係因為mimi小姐唔得閒所以又臨時cancel了
改為同andy出旺角繼續格價

跟住,件事就發展得好快
因為開始驚再唔訂就會full,而且價錢真係okay
我地book左package 6月4出發,11號番香港!!
仲要係住勁靚既scarlett hotel!!!
同埋搭--國--泰--!!!

嘩嘩嘩真係忽然豪氣
是但啦!一生人最緊要豪一次呀嘛
(咦我好似上次去旅行果陣都講過lee句野喎)
(咩o者hkd$800/3hr既spa真係物超所值架)

但係我真係要打一次andy兄sms俾我個行程出黎囉!!
"我地4號去到新加坡係果度住一晚, 5號玩到六點就搭車去馬六甲住一晚, 6號係馬六甲, 玩到八點就搭車去吉隆坡住一晚, 7點係吉隆坡玩到8號就搭火車上濱城, 8號係濱城玩到九點就搭火車落番吉隆坡, 9號係吉隆坡玩一日過一晚夜, 10號下午就搭車落新加坡住一晚, 11號玩到五六點就飛"

wa想點呀??
行程緊湊到咁樣樣
我地到底係去走難定避債呢? =_="

anyway,黎緊要做既就係更努力搵錢!!!

No comments: