Sunday, May 4, 2008

勞動節快樂

尋日上晝入台
我真係要對所有義工致上最崇高既敬意!!!
waaaaaaa搬椅收椅真係超辛苦呀
估唔到我地既勞動節遲左兩日先黎
俾錢我都十萬個唔願意去做lee d咁既粗重工作
義工實在太偉大啦!!!

move in要搞足全日
但係strike out只需要兩個鐘!!!
lee d就係team work同埋professional啦!!

尋晚去左馬戲班casting
當係準備一下我星期五既audition,睇下會唔會有d咩inspire到我咁o者
我唔係一個容易concentrade既演員
所以,其實我一直都無咩點正望阿耀對眼

casting之後
我,阿耀同louis三個人去左打邊爐
哈哈哈我都覺得lee個組合仲要係去打邊爐的確係有d搞笑
但係事實上大家都過左好開心既一晚丫
由新蒲崗行番去黃大仙途中仲要落大雨......!!!
我覺得我係因為飲醉左竹蔗茅根先同佢地兩個咁玩法囉
話時話,d竹蔗茅根真係勁甜!!!

今朝仲要繼續call 09添呀
我已經覺得勁早
死啦下星期日call 0830響跑馬地點算?!?!?!?!?!?!?!?!?!

今日真係超爆熱
真係無必要我都唔會走出個戲棚
睇黎我要去買番支sun block
打緊blog既時候我feel到塊臉仲係好興

全日我一共離開左我個"dou"兩次
一次真係忍唔住去廁所
第二次係順手四圍行下睇下其他嘉賓既演出
兩次我都係戴實頂草帽先敢行出去
parade d人一戴起d草帽
我老細即刻話"可以去耕田啦你地"
我覺得頂草帽真係勁爆笑
有幾多年無戴過草帽呢我?

如果頂帽唔係草帽
而係lace帽既話
我絕對係一個高貴既"法國妞"!

終於有機會睇個主舞台演出
好好睇呀真係!
仲要搞到我真係好技癢
但係如果今個星期四晚我走去跳舞既話我第二朝起身應該會死響張床上面去唔到audition啦
如果我當年唔係忽然暴肥
可能我想做既野會係ballerina而唔係actress都唔定!

仲有我發覺"超人的主題曲"真係老少咸宜
一出大家就high晒
不如過幾日audition我唔好唱何韻詩
唱超人迪加算啦

No comments: