Thursday, April 10, 2008

初戰達人

嘩看這東西多邪惡!!




搞apa application果陣搵番出黎做portfolio
lee度有咁多份場刊 / leaflet, 你又有無擁有(過)一份呢?



各位觀眾, 尼泊爾人!!!!


救命
我真係覺得我地kai到爆,點解可以諗到d咁既野出黎架???
我認為我地個造型唔會比唔上果兩個和服女子囉!
最緊要係果粒紅色貼紙,頭先有d其他既參賽者一見到我地就問我地係唔係尼泊爾組
所以對於今次既造型非常滿意!!
雖然頭先正式果陣做唔到水準...仲要亂晒籠搞到我要係咁爆野出黎係有d可惜
不過即使頭先我地演出成功,我都相信我地都唔會入到final round啦......咁多人爭
可能有得in,仲要玩到去2nd round已經係bonus
而且如果唔係食死你呀小姐提出既話我都應該懶得去搵partner參加
所以呢,玩完就算喇
我都係期待番我同andy兄既星洲之旅啦

好難得今日戴con又化妝,仲要畫埋眼妝!
梗係要影番d相紀念下

永遠都係我自己一個人影既相
影得我最瘦!!



lee個先係真正既我呀!



不過因為今日一疫
我對眼又紅晒


到底做乜野呢?唔通我真係唔戴得con? >_<

No comments: