Wednesday, April 23, 2008

當天我們都一臉陶醉


ptm last lesson
ptm production log
ocamp2007
media production workshop


after presentations, eapp2, intercultural communications, visual arts
終於
響這個hkuspace community college上晒要上既堂
過埋d make up class,過埋weeking week,過埋考試
響不久既將來就要--畢--業--了--

wa時間真係過得好快
我仲覺得好似無耐之前先去完ocamp!
岩岩先上莊
year one都仲好似係上個月既事
最後一日,其實我帶左相機響身
不過可能係因為轉左friday schedule,所以都唔係好撞到朋友仔
end up只係同左kriss同eing影左相


eing今日黎左學校搵我!
因為佢勁叻!!響cidp(space top up degree)讀完之後
升左上bu commu既full time master!!!
簡直係副學士之光呀!!!!
搞到我都心郁郁,我係唔係應該留番響middlesex呢......?
(cherr鬼一早唔知asso都有機會升到degree添啦鬼叫你拍馬都唔夠人地勤力)
約左kevin同佢傾apply apa既野
我真係好多謝佢
一直以黎佢都係咁supportive
即使係果陣上佢既ptm class,連而家報apa佢都係咁幫我地
love never fails雖然老套,但係好真
如果你問我響space最難忘既係乜野
surely係year one sem one既ptm
唔關lee一科係讀drama事
而係我響入面的確感覺到好多好多既愛同埋最多最多既用心
Magic exists if you fall in love with what you do.
希望好多年之後我地再響聖誕樹下面搵番個time capsule出黎既時候
我地咁多個都會一齊,笑住咁打開入面既紙

這兩年,其實都不枉過吧
響以上既相片有無出現過都好
謝謝所有我響space遇到既人

No comments: