Sunday, April 20, 2008

做愛的天使

唔知大家第一眼睇到lee篇entry既title, 會點樣拆解呢?
a) 做 / 愛的天使
b) 做愛 / 的天使
實不相瞞,本人的確係諗到後者先
可見我個人又真係比較淫蕩!!!哈哈哈哈哈

成日都話無input就唔會有output
lee兩日我竟然係咁睇drama

星期四晚一行十人去左睇<<攣到爆>>
wa我真係要數番咁多個人名出黎先
有我啦,haze,騰兄,mill,kay,柯豬,steve,clemen,祖,mandy!!
我真係第一次響apa lyric坐到咁高囉,高到令人有畏高既感覺!!!!
好似成個人要跌落去咁!
第二次睇攣到爆,其實都唔算改左好多野
係video有加左段蘇玉華(oh my idol!)同埋hocc(ohhh my idol again!)果段係新拍
勁鍾意果句:"柴可夫斯基同stanley史拉夫斯基咪一樣都係基!"
笑死我
好彩佢仲有keep番段我是芭比呀
當然啦,睇到黎第二次,開始搵得到比較implict既message
老遠入到apa果然不枉此行
俾我撞到10月個show之後都無見過既helena!
aiyooo,佢真係遲d會飛去美國讀master
唱vocal既人真令人羨慕啊

星期五中午又去左睇ptm
kevin一見到我諗左一諗(梗係啦我無化妝又戴左眼鏡):"this is your last chance to watch, before you graduate."
我:"yes you're right, so i must come"
睇完之後,我點都要講番句
我地套the blind alley簡直係好到超晒班!! (這個人的自戀好像嚴重了)
但係點解我到而家都係仲未睇到果陣d record既???!!!
一路睇人地ptm on show,真係令人不能自拔地懷念當年啊

晚上去睇<<非禽走獸>>
我一收工就趕過去喇!!好彩趕得切!!
lee套戲啦,身為演員之一既肥聰早一個月已經叫定我mark飛
除左同佢合作果兩次之外,原來我無試過as一個觀眾睇佢做戲喎
(lee條友又未嘗無買過飛黎捧我場?!)
之前略有所聞lee套係荒誕劇,果然係不錯看呀
見到肥聰拎住張椅出黎果下,我諗番起<<如是我見>>有一場又係要咁樣拎住張椅架......

有兩個演員我特別有印象
分別係第一個戲扮公雞果個,我真係好想問佢你紮咁耐馬唔累架?
同埋最後一個戲既"先生一",除左佢響度叫"包勃"果把聲真係幾好聽之外,可以睇到佢做個戲果陣真係好放鬆好舒服,咁同朋友傾計的確應該係咁既狀態o者
今日打風!
勁興奮呀落咁大雨吹咁大風
晏晝同mellmimilorraine去我地果陣成日去既neway city唱k



但係夜晚雖然黑雨,但係我唔夠7點已經安坐響公司


不過難得公司今晚得我一個,就等我影幾張相話俾大家聽我公司係點樣架啦





我公司文化大使個project既handbills,加下角有出我名架!!

my working place



lee d咁無聊既野,一睇就知邊個整出黎架啦
不過又難得有人同我一齊無聊喎

No comments: