Wednesday, April 2, 2008

何粉Can (中回)

於是
我今日真係去左排隊.........!!!

話說今日傾完journalism之後,就直出世貿
出到去差不多3點,個shop close左for grand opening preparation
咁即係無得賣啦,又唔見有人排斥
okay,去吉野家食個學生餐先
幾個字之後番番去,個ceremony先岩岩開始
去到排隊既地方先知原來要派籌
我手上面接到既籌, 係6點9要番去排隊
即係話仲有成3個幾鐘,就番屋企hea陣先
終於捨得用年頭買既chanel blue satin指甲油
搽上手,真係好深色
響光既地方真係幾靚

執下個樣,又出番cwb
準時6點9番到去排--隊--!!
我覺得佢個安排都算okay啦,唔駛人地企響龍尾等到發呆
俾個籌人地拎走可以四圍行下唔駛塞住條路呀嘛
只要拎住個籌番到去,只要前面果個人既number大過你既話,就可以排佢前面
膽小又懦弱如我其實唔太敢問人幾號籌仲要走去光明正大打佢尖
幸好原來同學仔judy響果度兼職做staff,幫忙rearrange個位
得閒又吹下水講下追assignment既苦況,等都等得無咁悶

但係呢,我排完等完買完既時候
已經係8點半囉!!!
即係話我足足企響果度等左兩個幾鐘
wa如果我唔係拎籌,由3點幾開始排隊既話
真係唔敢想像要等幾耐.........

行左幾間hmv同cd店都搵唔到應該係4月1號出既music collection
哎呀等我仲諗住今晚可以一路煲新碟一路追magazine paper添
又係1500字
我一晚係唔可能完成兩份assignment的
如果我今晚寫唔晒就慘啦
同樣係星期四交既小說初稿將會凍過水............
原來買滿$300有贈品, 竟然係早前music matters$20一次既扭蛋"金菇"電筒仔
算是驚喜啦
不過我才買得$300蚊,跟隔黎位仁兄買成2千幾蚊
實在係"迷你毛見大巫"啦......

No comments: