Sunday, April 27, 2008

唔該行開

我頂呀
i can't stand for it any more
真係好q恐怖
大佬呀道不同不相為謀呀
行開一二邊得唔得呀?
真係丫

我覺得我地真係已經好好人
但係原來世界上有d人真係要搵黎衰
俾晒位你落台都唔識醒目

好心啦!!!!

如果唔係我唔想自己個blog出現粗口,我晨早響度爆左喇
我到底犯上了甚麼衰運呀?

========================================


講番d令人期待既事先
星期一就係啦!
愈來愈緊張呀我!!

仲有我地既星馬trip
希望快d有時間firm野同訂野啦!! ^o^
scarlett hotel真係超靚
不過我lee d貧苦學生,睇下好喇

No comments: