Tuesday, April 29, 2008

再繼續努力

貼貼今天下午比賽後的照片吧
即使輸了還是可以留個紀念的,畢竟這樣的機會真的好難得呀

雖然對於我地入到final這回事仍是百思不得其解
也明知道自己一定不會勝出
不過我們還是有提早做一點準備..........一晚咁多囉

wa頭先有一組天才表演果陣做到甩晒,響度講話自己好多功課做黎求情
我地後面響lee個時候起了一點小哄...喂我地夠要追assignment咯!
我地出黎尖沙咀之前都仲要番一轉學校交功課添呀!!!

又係15號......我中學果陣有好多年既學號都係15耶
仲有我地係有向大會講明自己係來自hkuspace的
anyway,佢都係歸左類去hku......


雖然最後我地都係無得一齊去俾人玩同玩自己
但係謝謝ceci提出我地一齊join lee個野呀


有陣時又覺得
其實響頭兩round輸左咪仲好
既然最後都係唔會嬴架啦
搞左大一輪野之後
其實咪又係同其餘果500隊一樣
係人地既手下敗將

講真係就係想去,又唔可以話係超恨去既
公佈賽果既時候,我羨慕既係得獎隊伍果份興奮同期待個trip既心情
係人都知道付出左唔一定有收穫
總之嬴左就係一種肯定
嬴既感覺真係好啊
我都唔記得我幾耐無試過響比賽入面嬴過喇
況且
如果有得去既話又真係會幾閉暡
我有無可能請到兩個星期假去兩個旅行呢?
唔番工係無盤川上路架......
最後又係再多謝andy
多謝andy邀我跟他結伴去旅行
才令那一點點失望的感覺沖淡

No comments: