Sunday, April 20, 2008

無聊人的無聊msn對話 (一)

missCaNdylau 說:
你係咪有去睇攣到爆呀?
冷血廢人 說:
你又知?
missCaNdylau 說:
好出奇咩
冷血廢人 說:
都幾
missCaNdylau 說:
其實係你自己之前講過
冷血廢人 說:
= =
missCaNdylau 說:
哈哈哈哈

***************************************************************************

聰仔~說:
今日4場AR....
missCaNdylau 說:
唔怪得可以做到咁多場啦原來係咁樣分場
聰仔~說:
係呀!!!
聰仔~說:
但都好辛苦
missCaNdylau 說:
早知睇9點半果場啦咁我就唔駛咁趕
聰仔~說:
HAHA!!!!
missCaNdylau 說:
好彩我最尾都唔駛做late comer
聰仔~說:
你好彩//但我見唔到你SIT WHERE
missCaNdylau 說:
我喬左裝嘛
聰仔~說:
....
missCaNdylau 說:
你認唔出我好正常
missCaNdylau 說:
wakakakakaka
聰仔~說:
....
聰仔~說:
算LA .........我SLEEP LA........我今日12點先起身...
**************************************************************************
(講緊一期一會)
missCaNdylau 說:
我睇左兩場呀......
一場$400一場$270
冷血廢人 說:
需要睇兩場嗎
missCaNdylau 說:
1st run同re-run嘛
1st run果陣趙學而整親腳無出
missCaNdylau 說:
但係呢其實我唔係想睇趙學而喎
冷血廢人 說:
= =
missCaNdylau 說:
我想睇佢對手黃龍x嘛!
佢都因為無左趙學而搞到無得出
冷血廢人 說:
勁慘WO
冷血廢人 說:
第二次有無AR
missCaNdylau 說:
有呀有佢呀
missCaNdylau 說:
不過原來佢兩個果段
係成個戲最悶果段....=_="
冷血廢人 說:
HAHA
冷血廢人 說:
好好笑
missCaNdylau 說:
邊度好笑呀?
冷血廢人 說:
原來佢兩個果段
係成個戲最悶果段....=_="
missCaNdylau 說:
好笑咩
冷血廢人 說:
好AR
missCaNdylau 說:
一_一

No comments: