Wednesday, April 30, 2008

甜美生活

尋日晏晝去左ap 2nd casting
用劇本試
有句台詞我覺得好正:
"我嫁過o者!唔代表我愛過!"

原本諗住唔會中架啦
點知夜晚等等下人果陣收到deev電話話我知中左cast!
之後再問埋角色
嘩竟然係我最prefer做果個!!
好開心耶~但係我相信lee個角色都唔會影響到polly響我心目中既地位!

casting之後去飲茶
白蓮蓉包真係好詭異
其實我真係好想好想去跟大隊去打機架架架!!!
但係我真係一定要番去傾magazines
再唔番去丁芷雲實會殺死我

貼一下用黎做magazines既低b相上黎先






晚上去左格價
wa銀行中心真係超多人,迫迫貢左兩個鐘都只係問到4間定3間
間間都勁排長龍
香港真係咁好景嗎個個都去旅行.......



最後既結論係
都係上網自己book好過買package


patpat痕去打邊爐
因為上次"搭桌打邊爐"既勁差經歷
今次都係唔好叫鴛鴦湯底,加錢叫左我地兩個都食既豬骨煲
好好多啦哈哈哈
話時話果個豬骨湯底真係唔錯喎

朝早收到電話
今日唔駛番工!!!
嘩嘩嘩咁sudden既假期搞到我唔知點好添!!!
好耐無試過全日都唔駛出街啦
但係一陣都要落去買做magazine影相用既野...



開始準備apa interview
哎呀有得in又點o者
我就唔信佢舊年唔收我讀dip1今年會收我讀dip2!!!

所以無被arrange到interview既友人呀
你放心啦,我實入唔到
唔會丟低你

No comments: