Sunday, April 13, 2008

honey candy

前兩日因為一大早要上stanley ho上sports program

所以早一晚上左andy兄屋企借粟一燒,順手傾下我地既旅遊大計


我覺得住Hotel 1929都唔錯呀,不過lee個價錢黎講

間房係細左少少,有無人有其他推介呢?

仲有要搭火車過馬來西亞,但係搭足成晚既火車會唔會(悶到)嘔?


講起andy兄

我發覺佢近排狂結識我d朋友囉!

先有如是我見既代表梁樂民(!!)

再有新法隔黎班既代表肥明(!!!)

但係對於肥明果個"美麗的誤會",除左勁爆lor之外都真係無咩好講....... =_="""


由於一整晚坐響電腦前面既興奮

搞到我成4點幾先訓

但係我9點要上到去個venue喎

全日都呆下呆下之餘,個programme真係勁廢

明明個名係leadership training

但係唔知點解同我舊年玩果個叫effective communication skills所做既task有超過70%係一樣!!


lunch去左附近既療養院canteen嘆冷氣

但係子華弟竟然因為lee個原因專稱本公主為"candy婆婆"

係咪未死過呀lee位同學?


完左個sports program已經累到爆

仲要趕番公司

竟然番到去葵芳就落大雨!!!

點呀做咩唔早12個鐘落呀?!?!?!

朝早一起身見到天氣咁好勁失望

哎呀人地明明諗住會落雨架嘛!


仲要勁曬!

搞到我今日一起身個樣怪怪的

因為黑左好多

隻手仲要兩截色

哎呀.........

honey色的candy與ceci媽媽

No comments: