Saturday, June 21, 2008

100th entry in good morning rabbit!!!

wooooo
第一百篇entry啦!!!
大家快d黎留個comment
慶祝一下lee個blog既第100個entry啦!!!

三月開始搬過黎用lee個blog
咁就三個月喇!
我希望以後響度記低既
都係開心既事!!

剛剛又係去排戲
我想講我更加肯定自己唔會係幼稚園教師囉!
勁無奈
我發覺我響個戲入面d角色
好似個個都一樣樣=_="

發現問題就要諗辦法解決!!!
我認為我地已經算唔話得......

話時話
個朱古力香蕉豆腐花真係幾好食

今時終於趕得切番屋企睇衝上雲蕉!!!
我前兩晚都因為OT
搞到到download番響電腦睇
waaa果陣呀
正值i can fly時期
我晚晚都準時8點半"暴"響電視前面
如果沖緊涼既話一聽到唱歌就即刻搞埋d野著衫衝出廳
我都未試過有一套電視劇集我係40集都追得晒架!!!!
真係超超超好睇!!!!!!!

我想講我係唔會響屋企做公司野架囉
見係你咋cindy!!

見到兒時偶像結婚既消息
連我都開心埋一份!
大大話話, 陳慧琳係我lee世女第二個偶像
(第一個......當然係逢細路女都鍾意既周慧敏)
亦都係第一個令我入紅館睇演唱會既artist!
我由仙樂飄飄開始已經好鍾意佢!
希望佢同老公可以繼續幸福快樂
living happily ever after!!

2 comments:

Anonymous said...

公主妹妹:

好呀,等我幫你呢個第100篇entry錦上添花啦!!

原來你move左黎呢到3個月架啦?好似冇幾耐之前的事黎之wo....

我每日都有keep住睇架,記住多d update,快d邁向第1000篇entry啦!!

waiman

小can said...

reply waiman,
哈哈多謝你捧場呀man姐姐!
係呀有三個月架喇
我都希望可以update多d,事實上我每日都有值得記低既事
係我太懶o者!:P