Wednesday, June 25, 2008

八號波

嘩呵
終於落大雨囉!
頭先我返工既時候一滴雨都無落
真失望!

今日下晝睡眼惺忪的收到了一通電話
(雖然當時已經係下午4點幾)
睇到number係2747xxxx
個心入面已經"咦?"左一下
........................................................

星期五朝早8點45分cx city見!

我要加油!
我係目標係過到1st in!

但係咁鬼早
我怕又要好似上次咁
響巴士度化妝.....................

真係超級羨慕denden囉!
我不知幾恨可以響打風落雨之下搭飛機呀!!!
你就好啦!
應該會刺激到好似搭過山車不特止
仲要delay番三兩個鐘
你記得過兩日落機果陣話番俾我知
你數到架機打左幾多個白鴿轉先得等到降落呀!

聽日air and breath II全世界要加油呀!
我會響frontdesk盡情的搞ticketing黎支持你地!
仲有仲有
我聽日..............會化妝!!

嗚嘩而家真係落好大雨
真係興奮到勁想即刻衝出去同搵街去
但係半夜三間響邊度搵人陪我癲呢?

No comments: