Sunday, June 29, 2008

saturday night fever

今朝起身
成身散晒!!!
嘩嘩嘩interview咋喎, 駛唔駛呀........?

夜晚番到公司
saturday night都有一大堆納納雜雜既野等住我
最令人抓狂既係Air and Breath II 波蘭版既flight schedule!

你知道香港係無直航飛到去warsaw的嗎?
淨係一張電子機票上面有已經一大堆日期時間
我就係對住果一大堆幾個人加埋轉十幾程機既電子機票
逐個逐個睇邊個人邊日飛邊日番黎
然後generate個清清楚楚既flight schedule出黎
睇到我眼都花..........................@_@

下星期我公司d人就會去晒波蘭
又得番我一個人響公司.............

有得搭飛機真係好啊
哎呀
我未去過歐洲架!!
公司d artist就好啦!成日有得飛來飛去做tour...

剛剛睇番尋晚集衝上雲蕉
我最鍾意就係睇佢地響澳洲training果段
哎呀咁快就完架拿?

其實
我真係唔介意base杜拜三五七年的
只不過
我真係唔識游水......囧

No comments: