Friday, June 27, 2008

消除時差大行動

為左消除jet lag
我應承左ayee今日要去唱k lunch!

但係始終我都係聽唔到電話鬧鐘響
成11點半ayee打黎果陣我先識起身
出到去cwb都已經1點幾喇

食左個難食既飯
唱左唔係好多首歌

之後去打左陣機
就上pancake colour坐左陣

響尖沙咀轉火車果陣
撞到燒丸兒!
哈哈我地下次再約過唱過k啦

繼續坐front desk
上午戲棚見到wilson
今次就見到梁允陞!!!!
近排<<如是我見>>人真係撞到四圍都係

因為今朝勁早訓(0600)同勁早起身(1130!)
搞到performance去到一半
我睇睇下elle就扒響度訓著左..................=_="
聽到d人拍掌即刻起身..................

之後跟左隊食宵夜
番到屋企收到信
asso畢業喇我 :)

聽朝interview!!!!
加油加油!!!
一定要on time起到身呀!!!!!!!!!!!!!!

仲有聽日將會連續見到兩個"西武之友"! (真沒創意的稱呼)
真開心!!

No comments: