Thursday, June 19, 2008

願我可以絕到踢走你

好喇
又黎到星期三
我番到香港已經足足一個星期
係時候要踢走所有負能量
重新出發!!!

真係"有咁耐風流有咁耐折堕"
去完旅行番黎lee個星期, 除左岩岩番黎之後果日可以break一break之外
我日日都要番公司
我都唔明, 明明今次我地係有請人番黎做宣傳的
但係點解到頭來宣傳lee樣野又燒到我的頭上來呢?
我除左send send send e-mail同埋貼貼貼之外
咁短時間入面我真係唔知點樣可以宣傳得到........
(其實嘛, 今次我地個sm來頭還不小的....
為何硬係唔叫d專業人士幫手做marketing而要搵我呢?)

lee兩個星期我公司都非常熱鬧
因為我公司個performance下星期就on show
近排d artist每日都要上我公司rehearsal
有睇搭爹區既都知道
lee個production係由三地精英攜手演出架嘛
於是我就每日響公司都keep住要兩文三語不斷地轉channel..........

有位artist來自台灣
是位好可愛的女生來呀
我第一天看見她就覺得她好nice(即使那天我只戴住一隻爛了的con)
(話是話為何我可以一星期內爛掉三隻con這麼過份呢???)
還可以讓我練習一下我爛得很的普通話
但是, 我說得最標準的還是那些:
"你喜歡我嗎?我好喜歡你喲!"之類的東西..... =_="
哈難得有人肯陪我玩呀呀呀呀

還有那位來自韓國的男生
不知為甚麼
我對著他, 就不太懂得說英語
我們每次都是用simple english溝通著...........=_="

同時呢, 唔駛番工既日子
就係排戲..........
wa我lee一年黎都係坐緊冷板凳
排戲既時候......真的....有點hea........
不過我都好開心仲有最後一次機會同今年班新人合作!
話晒臨別秋波啦嘛
每次同佢地食飯, 玩既時候都好開心
前兩日同兩位女生一齊行去地鐵站既時候(可憐的我當日11點排完戲之後仲要番公司執手尾)
又忽然講起大家既"目標"
可能真係"三個女人一個墟"
但係都好難得有機會可以同佢地深入d咁傾下計

今日出門口既時候落緊令人興奮既大雨
由於我既任務係幫公司做跑腿 (...............)
去九龍塘一間學校放低一堆leaflet同poster
所以我今日好難得地搭左我絕少搭既3C

由我屋企去巴士總站
並唔需要開遮
但係我見咁大雨, 咁一陣由果間學校行番去又一城都要一段路嘛
於是我萬分興奮地拎住把長遮出門口

上到車
wa真係好大雨啊好興奮啊
點知架車行到落鑽石山
就開始愈來愈細雨!
唔通真係行出左果舊雲就無雨落......?

到我落車既時候
更加連開遮都唔駛=_="
不過我果陣手上拎住一大堆leaflet同poster
即使落唔落雨, 我都幾難可以"優雅地"響街上面行......
就係咁
我就勁白痴咁拎住左把長遮全日
開都無開過......................

去旅行既時候雖然有好多美食
但係我最掛住既
係香港既凱撒沙律!!! (我比大家想像中更鍾意食Caesar Salad架嘩哈哈)
於是, 完成任務之後就行左過又一城super sandwitch度食沙律!!
雖然唔算好盡興(其實Salad得好少,因為要拼焗薯先有耶)
但係總算還左心願!
(原本早幾日我專登走入delifrance打算食Caesar Salad的
點知入到去先知原來佢地已經無晒d菜......!!!!!
搞到我要無啦啦轉食唔太想食既意粉......aiya)

剛才在看b的blog (b是一位空服員, 她寫的東西真的超爆笑
即使我不認識她也很喜歡看她的blog)
今天的entry是寫她在做一些不織布的手工來送人
第一份的"麥記套餐"送了給z
噢我知道是誰丫, 就是那個又係勁好睇既blog主嘛
第二份做了幾個甜甜圈(就是冬甩嘛)
來送給一個曾在賣甜甜圈的店上班的小玉妹妹...........
咦我都識得一個"曾在賣甜甜圈的店上班的小玉妹妹"喎!!
再看看照片, 怎麼這位小玉妹妹那麼熟口面呢......?
世界真細小耶!
果然就是我認識那位小玉妹妹!!
噢小玉妹妹呀可不可以介紹你那b姐我識呀?
我是她blog的小fans來的!!!!!!!!!! (聽聞b還是美女來呢)

哎呀
整個六月我都好像來來去去只見到那幾個人
真的好想念我的朋友仔們
好想好想去玩啊...........
m小姐們星期五的聚會我也忙得去不了
唉啊........


最後一件事
我終於搞掂好lee個blog既留言系統架啦
而家個個都可以響度留comment!!!!
黎啦!!
黎留個言俾我啦喂~~~

2 comments:

Anonymous said...

你識金大建??

小can said...

reply 家駒,
唔可以話識......既
咁佢最近都響我公司出出入入嘛,總會有機會溝通一下的