Saturday, June 28, 2008

it's THEIR loss!

今早打開msn, 就看到priscilla半夜特意send來的offline msg:

小can, 搵倒句野la
"If someone doesn't want you in their life, it's THEIR loss. You're already moving on. "

哈哈
謝謝你呀
其實fail左我又唔係唔高興得咁緊要既
所以, 其實你係唔係同我講緊另一件事呢?

尋晚番到屋企真係超超超累
我都唔明白, 一個interviewo者,竟然會搞到我累成咁!

朝早大風大雨地出門口
遲兩個字起身, 搞到響屋企淨係化得切底妝
要執d架生出去.....響巴士度先搞對眼

wa真係超大風超大雨
我仲要過條天橋先去得到機場巴士站!
因為已經好趕, 咁岩響天橋上面見到有車!
搞到我差d要響條天橋上面跳落去
好彩都俾我追得到架車.........................

原來我上果架係E22P係唔經東涌市中心, 真係特快
但係就搞到我失晒預算.........
其實去到東涌果陣已經化晒eyeshadow畫晒眼線
我岩岩上緊左眼mascara既時候
原來瞬間已經到cx city!
於是我唯有先落車, (一落車大風到頭都吹甩)
入到廁所再上埋隻右眼........=_="

入到去waiting area, 見到catherine!!!
嘩我真係估唔到會撞到熟人架!!
之後我地仲同一組入去interview添!!

仲見到著uniform既"西武之友"kathy! ("西武之友"這個稱呼實在太沒創意.......)
其實都唔會唔認得丫
同佢msn張相入面in uniform既佢.......一樣樣o者!

上到去做arm reach
其實成間房絕大部份都係"fresh grad樣"
好似平時個個著住套suit去present咁

入到去interview
一組有成12個人!!
而且d人既英文...........真係好一般囉
感覺上真係勁似以前去考oral咁discuession..................

self intro果陣真係好緊張
搞到有三兩個位都kick住左
不過都算係咁啦.......
我既表現真係好過上次好多架喇

可能因為個個差不多年紀
所以都幾岩channel
discuession完之後
個interviewer一話要做d paper work, 我地可以用cantonese傾一陣果陣
即刻勁嘈!!!哈哈
個個都傾得好興奮
搞到個interviewer一叫我地番黎果陣
真係要"o殊~~~~"先得

12個人一組
佢pass得三個.......!!!(隔離組好似多幾個的)
拿咁我知佢等男仔用
咁我紅得兩個男仔咁佢地兩個都入晒2nd in我無野講丫
之但係另外果個女仔得左........我地都諗唔到點解囉!
我諗得到自己有一百樣做得唔好既地方
但係我就諗唔到有咩我比唔上佢!!
哎呀真係激氣!!
我自問已經專登無咩出聲
一出聲果陣d英文都okay丫! (好彩近日工作上我都用過下英文)
係self intro果陣緊張d, 同埋個身郁下郁(但係其他人話唔覺喎)

in完出左去果間房之後
好多人都專登走埋黎問我得唔得
又話我一出聲佢地就自己響度震因為我英文好似好勁咁...........
嘩真係多謝晒(咁我都覺得我英文好既.......相比起其他candidate=_=")
mimi話cx唔鍾意d太smart既
因為驚佢會走喎
wa乜大家忽然間咁睇得起我..........???
之但佢咁就損失左我lee個人才喇!!

總之我地響巴士度得出既結論係
我地fail係interviewer既問題!!唔關我地事!!

急急腳番到屋企換衫
(觀音頭掃把腳地仲keep住個厚妝同髮型
但係一大早咁樣勞動法已經累得令我唔想再駕御任何華衣
我都係換番條短褲算)
因為我約左好耐無見既"西武之友"katy!!
wa要katy拖行李出黎陪我食tea, 真俾面喎哈哈
快d等埋crystal番黎齊腳
我地一齊再闖東門!!
(到時我唔要再行鞋舖呀下)

air and breath ii香港版closing
終於........無飛機飛啦!!!!
所以我就可以入去睇!!
雖然因為有人遲到, 搞到我睇得一半
但係真係幾好睇!
雖然我公司d artist成日響我公司出出入入
但係.........我完全無睇過佢地d rehearsal................

跟住過左poly join佢地食宵夜
番到屋企
真係眼訓得好緊要
it is such a looooong day for me!
7點2就起身直踩到半夜
(雖然晏晝響屋企訓左大半個鐘午覺搞到約katy遲到)
但係臉上仲有朝早化去interview果個厚妝
要搞一大輪先有得訓

又係睇唔切衝上雲霄!
等我download番黎睇先~~~~

No comments: