Thursday, June 26, 2008

Programme Complete!

yoyoyo
出左gpa喇終於!
好彩
無炒到!
不知幾驚是但衰咁科要defer半年!
係......有兩科C+左囉
是但啦
總之畢到業就唔理佢啦啦啦
programme complete!
嘩我足足兩年既辛勞(其實係狂玩)
終於俾我等到lee一日!!!



今晚係air and breath II香港預演既opening
響肥聰終於以演員身份打到入文化中心既同時
我番番去當年做如是我見既沙田大會堂文娛廳
應該好似姚小蝶咁講番句:
"我又番黎lee度喇
我番到黎沙田大會堂喇!"


唔知做咩
我忽然勁想著高跟鞋
我之前訂造果對so far都係著得兩次
勁耐無著, 仲封埋塵!
見今日opening
於是著得靚dd!

一入到dressing room
wa真熟悉的感覺
連門口張相都無變!

仲有聽日同後日呀
咁多位加油!

No comments: