Tuesday, July 1, 2008

air and breath ii香港版慶功

今晚air and breath ii香港版慶功
lee次唔係響公司食盆菜啦
而係上我老細位於元朗八鄉既屋企食飯!!

嘩我lee世女都未去過d咁入既地方架
仲要係八鄉! 聽個名都覺得遙遠..............

原本諗住早少少入去
但係起身果陣已經差不多三點
hea下搞下其他野, 連埋搭車
入到去都6點幾喇
6點幾入到去
我老細mandy已經響廚房大戰緊
隔一陣就拎一碟"食送"走出黎
d野係超好食!!
所以由我6點幾到達開始..........就一直不停口咁狂食食食食到八點幾
飽到飛起............!!


好彩我地問左victor
mandy係結婚果陣先開始識煮飯
如果唔係........我諗我地真係要檢討下........=_="

我老細間屋係一共三層村屋仔
地下廚房飯廳二樓房間三樓客廳還有天台
聽聞仲要係唔係
而且裝修精緻
嘩啊有間咁既屋真係令人羨慕啊
係就係衰在如果無車真係好隔zip
同埋郊野地方會蟲蟲......

我親愛的superwoman老細--mandy!!
cindy, mandy, 乃妤, gun, 我
lee位同學真係勁低能.......仲要迫金大建教我地唱"三隻小熊"同埋跳果隻舞......... XD
金大建
wa lee位mandy同學高到爆囉
helen sung
乃妤

No comments: