Friday, July 25, 2008

笑話皇后

今日又又又返工
救命呀真係
我keep住好多日無停過喇真係
兩個老細聽朝終於返到香港
對我既工作量
其實絕對唔會係一件好事
就係我終於可以請假囉
病鬼左都要頂硬上返工真係好辛苦啊
(仲要公司得我一個人真係暴斃都無人知)
(啋!)

晚上排戲
run run run through
其實好矛盾
因為多數排戲後期都係要狂run的
之不過有d場口我除左run through之外
根本只排過一次!
而且我今次d台位同上次run果陣係一樣的
又話會話返俾我聽點改
最後又係無
但係怎麼今次無人話我錯......?

對話高瘋會變成了結束前的新政策宣佈大會
原本預左係mandy講完佢將會實行既新措施之後
就輪到我講笑話緩和氣氛
點知連mandy都未講野
我就要開始講笑話...............................=_="

不過咁樣講笑話都有人讚好睇
我諗我真係應該做返台前吧......?



睇完有位仁兄的xanga我真的想拍手叫好然後整篇copy過來
說得太中point了吧?
各方想幫我們解決溝通事宜的單位真的未免把事情想得太簡單
不過沒辦法啊
在有些人眼中我們只是一群幼稚的小子
我唯有繼續學習"由得佢"的想法吧

題外話一下
也看到有人覺得這是人生中做得最不高興的production
我是真心希望這樣已經是他一生中"最差"的那個
真的不要經歷像我之前那些要蹲在排戲室門口噱哭的日子啊
這不是有臉和好玩的事耶
而且慘極也還有一群好友分擔和一起吃宵夜
怨氣也頓時消了不少

補回昨晚的相片
我諗完show之後
我會好唔捨得你地的......
令我堅持下去的其中一個理由
就是我真的好想跟你們做齣好戲!









彷彿將 藏在下意識中黑盒揭起
鎖起的 舊愛記憶集體傾巢逃離
四百個你 八百個你
企滿行人路裡 步步露殺機
無謂太過 我欠你什麼這麼迫我
你不是那一天 已撇下我麼
還是我 被害後幻像太多

還是以前的事 不捨得的一個是我

小小的提示 亦會將你清楚記起
不小心 望見某君像你一堂濃眉
看進眼裡 也變作你
陳年舊戲幕幕又揭起

無謂太過 我欠你什麼苦苦追我
你不是那一天 已撇下我麼
還是我 極念舊 後患太多



撞鬼

No comments: