Thursday, July 10, 2008

西武之友齊腳聚會

嗚嘩~~~~~~~~~~~~~~
岩岩先睇到原來我3月1號寫有關西遊記之紅孩兒果篇entry
有人留左個言:


AhWong said...
您提及的Daniel哥哥將於6月27-28日作精彩演出, 您記得同朋友一齊黎支持呀!
楊春江六月獻上最「身」舞蹈作品《靈丹》


噢噢噢
竟然會有人search到我lee個blog......!!!
哎呀我無心打daniel哥哥個名出黎架
唔通係舞界既人.......???
只可惜果兩日
我正響沙田大會堂同佢搶緊客仔
唔好意思呀daniel哥哥



今日半步沒踏進harbour city
卻行盡成條廣東道兩旁既名店
來回coach三數次
最後響gucci降落
miss katy同miss crystal都有所斬獲
我嗎?
看中的仍然是chanel.........
怎麼啦?
lee個price, 真係夠我去多次旅行......=_="

lv勁似有錢派咁
爆爆爆多人!! (如果要排隊既話一定唔會入囉)

其實miumiu果個都唔錯呀
但係始終唔係我想要既style......

今天的聚會真高興
熱切期待已經等左半年既"再闖東門之旅"!!

晚上
兩屆莊主首次碰面

哎呀
我支莊就交俾你兩個喇
記得要相親相愛
將drmsoc既熱血精神延續落去!!

呀忽然諗起
我上兩星期d groupmate
好似係lee兩日second in
唔知佢地點呢?


oh my god!
50字bios.......?!?!?!?!
點寫呀???

No comments: