Monday, July 28, 2008

休息日

難得有一日留響屋企休息
真爽
好彩無真係出去poly搵佢地............

全日其實都無咩做呀
就係訓到三點就係咁上網之後就睇下電視食下野而已

剛剛食左我家小弟同佢女友整果件cheesecake
哎呀整左咁多次
終於有d成績睇到
不過食左都唔係好大件之嘛
已經好漏
早知食兩啖就算啦........貪心既小朋友果然無好結果

聽日就要繼續衝啦
起碼完show之後先再會有假放囉

真的..........好想去玩..........................
不過我老細已經預告左俾我聽
我地將會有三份report要趕囉!!

呀忘了講
昨日收到drama school的reject letter
是但啦
俾我完成到一半願望已經好滿足喇


近日某xanga entry既comment........
我:
本人我就比較性感
感性都係留番俾第個啦
ayee:
當然!!!你係我識既朋友中感覺最性感既cancan>v<



文靜小朋友真可愛........!!

No comments: