Monday, July 14, 2008

bewitched on beach

雖然今日天氣一般
但都無損我地"向海灘出發"既興致!

下午返左公司接應響波蘭返香港既乃妤
佢要返台灣喇
有d唔捨得佢耶

入到石澳都成差不多7點
其他人都食到一半
之後知道我肚餓
變成大家都燒野俾我食......
真係多謝咁多位好姊妹既照顧
但係我真係飽到嘔................................

bbq之後出左沙灘影相
跑來跑去跳來跳去
我諗都消耗到食左果d野掛

喂快d send返d相俾我!!!!

剛剛睇到mathew既xanga
嘩嘩嘩嘩嘩原來果個show有成二萬蚊paid架?!?!
早知我都去cast下啦!!!eeeeeee
仲以為佢想要professional actors添!
如果我淨係做chorus都唔介意架...........
不過mathew個外型的確好有character
只要撞得正機會
佢都應該可以有幾大發揮的
要加油呀!

昨夜跟阿企講電話
喂我地個blind alley飯局到底去左邊?!

話說前兩日ayee小妹生日......
missCaNdylau 說:
哈皮芭芙地呀!!
ayee*man 說:
多謝cancan>v<
missCaNdylau 說:
candy姐姐祝你愈來愈文靜!!
ayee*man 說:
我會努力變得更文靜架XD
missCaNdylau 說:
咁就抵錫

No comments: