Monday, July 7, 2008

絕對是個騙局

兩日兩夜樟木頭渡假之旅
勁多難忘笑料
我地去得咁短時間
我唔明點解steve可以lor咁多次

棄車逃亡事件
其實幾刺激...哈哈哈
(架公車最尾都係無爆到炸, 梗係笑得出啦)
總之知道好似幾大wok, 大wok到要棄車果陣
我個腦淨係諗緊到底要幾多秒之內離開架車先會安全.........
無錯我即時聯想到飛機哈哈
馬路中心落車其實真係好危險
順手將prisc拉番埋黎, 估唔到佢當左我係救命恩人!
係呀我個人真係幾俾到人安全感
結婚啦我地不如

去後巷徒手拎冰
想像力未免太多既我們總覺得會有人唔知幾邊度衝出黎將我地捉走
過程真係好好笑 都要多得家駒個雪櫃壞左
好彩諗到一招"自製冰筒"
但係我地下次再上去之前麻煩可以整整個雪櫃先嘛?

為滿足yoshi要"get drunk"既願望
無啦啦我又勁俾面地飲埋一份
大家都飲醉, 得我一個最清醒!
你地都識話我都唔係飲左好多o者!
信我................我真係唔係因為飲酒而嘔的......................
係d可樂................真係好頂胃
豬骨煲.........又實在太好食

打wii mario kart
係咁衝落山....咁我真係少打機嘛
而唔係因為係我飲左酒囉!

開碟睇eason演唱會
d人首首都話"哎呀lee首我超鍾意.......!!"
仲話唔係飲醉?!

終於買左attention please
寂寞既半夜有世藝啦

其實我唔覺個trip好harsh喎
而且我響香港已經呆到頹晒
我今次係想去玩同埋去食
至於你地嚮往酒池肉林既糜爛生活
下次先啦都係
仲有仲有 下次再去既話
請大家出發之前
"抓緊時間"...!!
train up一下食量
唔好再要戰鬥力持續驚人既我獨食
"這絕對不是一個騙局"哦!

魚米之鄉
在超市扶靈........??
自製冰筒

果三籠流沙奶皇包還真搶foc
六千館
團體合照
誰是妹仔?

1 comment:

Anonymous said...

妳0個下一野捉住我隻手走, 直情man 到想同妳結婚la...hahahah
仲有...."妳冇醉" 呢件事絕對係一個騙局..
hahahha
今晚冇左妳訓隔離, 我冇得再懷疑妳係唔係死左la...
wahahhahahaha