Wednesday, July 23, 2008

火火火

打下面果篇entry既時候
真係一路打一路嘔血
其實都幾唔抵
明明大家都係面向緊同一邊

有人話想激返起我d火出黎
咁我就會做得好喎?
哈我諗你一定係想激返起我鬧人既火出黎啦係咪?
你又知我好耐無鬧過人既?
其實我算係咁啦下話
我無盡力咩?我有架我盡晒架啦
我做唔黎係不能也非不為也
做到既都係得咁多架喇
唔滿意既我都真係無辦法

妖妖妖唔要再繼續講d激氣野呀
講返今日先
今日係中國農曆既大暑
全年最熱既一日真係好鬼熱!!
但係我都係要化行妝咁走出街
因為要影證件相 (早知尋日應該影埋...唉)
一落到街用我最快但又無咁快出汗既速度行去快圖美
影完即刻返屋企換番我新買條靚靚花花吊帶裙先出去!

不過中間其實我原本係打算去睇e生的
補充一下
平時我係輪開街症
因為唔駛錢
不過礙於輪街症lee個動作愈來愈麻煩
所以我都係打算去clinic睇
不過諗諗下
我而家既情況又唔係話發高燒果隻
總之就係曖曖昧昧
唔係無病但又唔係勁病咁
其實會唔會係我心理作用覺得自己病呢?
我有但係唔係成日都feel到自己唔係好妥
又幾易累咁
但係咁就要用百幾蚊黎睇個e生.....ummmmm
如果睇完之後發覺我其實無事.......咪好side錢!!
響我lee期咁窮既時候, 真係做咩都要諗清楚

結果
都係無睇到e生
就係入左去久違既tws圖書館度打個圈睇下今年既summer helper
就返屋企換衫去返工囉

晚上返到屋企
又覺得唔係好妥
結果
我媽都係決定聽朝幫我打電話約街症................

聽朝仲要早起呀
朝早要去交學費晏晝要返工晚上排戲
其實我覺得病得咁曖昧
應該係因為唔夠休息而起的.......................
但沒辦法啊
我而家仲可以做到d咩?

No comments: