Tuesday, July 8, 2008

七月七日長生殿

reply prisc,
再強調一次
我無醉!!!
這回事絕對不是一個騙局!!
我好清醒架!
果晚做過d咩我到而家仲記得, 唔會出現d時序錯亂或者間隔失憶既情況!!
不過飲左酒又真係幾好訓既哈哈哈
你無得再幫我吸塵洗廁所一定好唔慣啦



見到lee個title
就諗起form 1果年我校曾有一股很瘋癲的潮流
就係背"長恨歌"!
"嚴重失憶健忘症"患者如我
也曾有懂背三份一首的紀錄
我又真係有識得既同學可以將整首背下來喎
而家諗番起果陣真係無憂得有d無聊

今日返到公司先知
原來尋日差d闖下大禍.........@_@

出左成個7月既schedule
我差不多日日都要返工
嗚呃人既.......
又話唔係日日要人地返
一個星期都係得一日唔駛返去.............
不過好彩多數都唔係番夜晚喎!!
好野!
我終於可以約人夜晚去玩喇!!!!!!!!!!!
快d約我去港晶neway唱k食buffet啦!!!

喂呀阮兆烽呀
我真係好支持你accept果件事喎
一世人兩兄弟, i really really proud of you ga
一年之後既野一年之後先算啦好無
我怕你之後會後悔miss左lee個咁難得既chance!!

失驚無神響新都會廣場出現左件咁既野

我呆左一呆
先見到有舊咁既野出現左

我到而家都未睇到到底係咩function囉


返工前行經seven
$20買左lee set

買lee set野既原因
除左我媽月尾會同親戚去泰國之外
就係想睇番究竟我曾經去左d咩地方
真後悔當了八天的廢人
因為事前我完全無study過當地既資料
搞到一步都唔敢行開
無左隔黎果位仁兄既話我一定返唔到屋企
又唔知自己到底去左咩特色地方
雖然有人帶住去玩的確唔駛煩
但係下次去旅行都係靠自己好了


cidp果邊
我都係唔想讀media & cultural studies啦
想轉去publishing, media & cultural studies (因為year3有科pr marketing!!)
難道我真係要同食死你亞做第五年同科同學......???

No comments: