Wednesday, July 16, 2008

北上東門之旅

今日西武之友既聚會係北上東門!
足足等左成大半年
先等到crystal返番katy又放假我又忽然唔駛返工!

其實今日都無話做過d咩
係飲左茶
行過下d商場仔
整左指甲
睇左相!!(估唔到北上都要睇相........50蚊都係講果d野啦
又係果d唔駛擔心咩都有果d囉
個吹水佬背晒詩咁仲屈crystal俾錢勁賤!!
不過佢話我黎緊幾個月仲會有爛桃花喎!
我頂丫之前果件爛到爆粗仲爛唔夠係咪玩我呀師傅?!)
之後又係去食海鮮
搞到最尾5分鐘先響羅湖"衝關"

三個女人一個墟
同佢兩個出街一定係由朝笑到晚
雖然今次專登預左全日上去
但係都好似唔多夠喉!
台北屈蛇計劃絕對行得通喎

熱切期待下次聚會呀!
勁想八月完左show之後去整gel nail!
我要整到勁花俏勁花俏勁花俏貼晒石果d!!!!!


今天修的指甲
勁有summer feel!見到都想即刻去海灘!


補回早幾天響three sixty買既晚餐
個三文魚卷仲大過我個口!!

No comments: