Friday, July 18, 2008

ap 1st run through

今日ap第一次run through
情況嘛........其實我真係覺得大家都盡左力
(okay okay...係我未盡力背好lines......
雖然我不嬲都係final rehearsal仲要人提lines果堆.....)
有d人或者覺得我地做演員既態度好差
不過以我lee個位置所見, 所知既角度黎睇
能夠做得到咁樣, 已經算唔錯

有時又覺得一隻手拍唔響既
當大定認為導演講野無point, 淨係識講"錯晒"同埋"唔夠"lee四個字
態度又唔好
做演員既仍然會圍埋一齊諗到底改變d咩或者加d咩先可以救到個production既時候
我覺得已經算係咁

全世界都知drama係一件team work
合作係好緊要, 我地已經盡量配合
之不過
你個腦入面真係諗清楚要我地做d咩出黎俾你睇未?

lee個ap係我響drmsoc臨別秋波之作
我信咁多位一定會同我一齊再盡力做到最好!!

lee張劇照勁有動感! (wakaka high到連打底條褲都走埋出黎勁樣衰!)
lee堆人真係似響同一家公司做野嗎...?
我同奧雲lee張相都幾型!不過我終於明白點解steve睇到lee場會諗起舊年個fp啦哈哈哈
backstage with carlos
咪就係性感女教師之嘛!
夜宵@仙桃園
仙桃園已經變成我地既canteen......


哎呀呀呀
死喇我好似又回復孕婦般既身形......
難度我又要開始戒飲凍野同埋飯盒食一半既痛苦生活了嗎.....?=_="
但係而家係夏天喎......eeeee >_<

No comments: