Friday, July 4, 2008

黑夜公主

"日入而作, 日出而息"
係我近排放暑假以黎最貼切既寫照
咁搞法
人地唔知既話
仲以為我返既係咩工添呀

今日我竟然親手用illustrator整左份場刊出黎!
(雖然大多既工序都係copy and paste)
請為我完成lee個創舉而鼓掌!! (啪啪啪)
工作真係迫人用盡小聰明
今日我就用左好多白痴方法解決左好多野


我的老細們和air & breath ii的同仁後日就出發去波蘭做巡迴
嘩啊遙遠的波蘭啊
我也真的好想踏足地球既另一邊耶
到時我一定會好似阿邊個咁忍唔住要親吻歐洲既土地

我要七月尾先會再見到我d老細啦
請上天賜我無窮既運氣!!
拜託千祈唔好發生任何狀況外的事情................

終於搵得番我個超大粉紅蝴蝶結奶粉袋出黎!!
為聽日既旅程做好準備!



明明我平時好善忘
好快就會將所有野忘記得一乾二淨
點解今次我會記住咁耐架?
我個腦一定係出左問題

No comments: