Tuesday, July 29, 2008

天然暖爐

今早跟小manman到書展去
嘩真係霹靂爆多人
有無搞錯呀今日明明係星期一
點會多人成咁架?
好慶幸尋日都係無去到
如果唔係一定夾死左都出唔返會展

實在太迫迫貢
十一點多進去
六時多才走出來
其實我都不明白為何可以行到咁耐呢?

看到"駒歌"的劇本發售
是重演版的劇本
但也想不到...........竟會有我的樣子出現在書上..............
數數手指
那是五年多前的事了

有人也留意到書展一年比一年多人
響灣仔地鐵站遇見不少怪怪的人
還有不少操半鹹淡廣東話的人也是前往書展
根本不是香港人的閱讀心連帶書展入場人數也上升
而是香港這地方
愈來愈多人就是啦......

像被打一身似的從會展逃出來
便立即到poly排戲去
準時七點正到達
頂只來了三個人囉
早知唔駛咁急買野上巴士食啦......!!!

我媽和prisc都異口同聲說我瘦了
但若果唔計尋日根本無出街之外
我連續食左三日麥噹噹.................
因為只有佢先可以拎上車食或者一路行一路食
(雖然我都有買吉野家牛肉飯上巴士食既紀錄)
可能是因為上星期發燒的關係
估唔到病得咁曖昧都有好處
唉但我真的不想用健康來換那才瘦了一丁點啊

run thorugh過後往旺角的途上
ceci還有ayee小朋友說我們很像他們的大姐姐
每次的提點都讓溫暖窩進他們的心裏
事實的確如此
因為排戲過後由聽notes的時份
我又開始全身發燙
成為會行會走的超級大暖爐一只
到處把熱血感染人間..........................

看來八月中的請辭是事在必行的
再不歇一歇的話
恐怕我會連第一個sem也捱不過
到時繼闖王之後要大家永遠懷念的
便是我了




lee張相billy嬴晒!

No comments: