Wednesday, July 2, 2008

七月來了

完全唔知發生緊咩事既六月終於過去
黎到七月
我俾自己既目標係要學習"唔好信人"
(來吧我們一起高唱"信自己"
仲要跳埋果隻舞唔該)
剛才告訴prisc我是獨行俠嘛
多年來都係咁架啦

新開始的七月
來換隻background music吧
(yooooooo
終於搞掂識得自動play了)

當你見到一個人
有一段時間都係懶得打扮就出街
即使行到入書局見到一大堆旅遊書都毫無反應既話
你就知道
佢應該真係幾頹

嗚嘩我好頹呀
我要去玩呀

日日都返工
即使唔返工,都要排戲
唔去排戲,都要去social (車!這是自找的)

每次行到落去
都係搭旺角小巴
因為要出旺角轉車返公司
嗚啊我多麼的希望我要上那架是出銅鑼灣的

唉我真的非常之頹
日日上網瘋狂吸收新資訊
忽然諗起上imc堂果陣dorothy講果d野添
其實我真的好喜歡上media的課呀
(講係咁講
事實上當時我差不多堂堂都遲半個鐘)
(是但啦咁科imc我又考得唔錯喎)

瘋狂吸收新資訊
也悶到四圍上人家的blog
哎呀我真的好頹
頹到連d恐怖人既恐怖blog都撈埋
真後悔
早知唔鬼睇啦我頂

你知唔知呀
我真係好鬼頹
頹到就快唔係變御宅族就變干物女啦
(哎呀但係我唔睇漫畫架喎點算
我係唔係會變四不像)
lee個幾星期我晚晚打開書櫃
翻睇以前買落果d書
有好些我睇到識背啦
真想快d到書展買一大堆新既番黎慢慢煲

說起書展
我今年一定要同andrea去得到!
我地舊年已經因為夾唔到時間去唔到架喇
今年一定一定要好似以前細個咁一齊去書展!!!

我真係好頹好頹好頹
剛剛又諗番起上星期個interview衰左
真唔gur
條氣仲未順
哼哼哼

其實又無咩所謂丫
我唔係打算繼續讀書架咩?
入唔入2nd in應該與我無關吧?
況且肥聰要來cidp耶
真高興
識左咁耐終於有機會來跟我做同學仔了啦!

忽然間好想跳舞
仲要係ballet
ummmmm
今舖死喇

No comments: