Tuesday, July 22, 2008

熱熱熱!!!

怎麼發燒三日還是不退燒的呀?!
明明天氣已經夠熱
仲嫌我唔夠熱嗎?

問題係我根本唔可以坐響屋企等退燒囉
工要返戲要排飯要食
聽日真係一定要去睇睇醫生....................
噢我仲要記得影埋證件相添呀

今日去左影annual performance用黎做場刊既相
希望影出黎既效果會okay啦
好耐無俾人影過相啦哈哈哈
真是久違的感覺耶

無啦啦打左電話俾mimi先知原來佢同mell出左旺角
見有時間又出埋去同佢地食tea
點知響朗豪坊又撞返岩岩講完拜拜既carlos!
勁爆笑呀咁都撞到!

跟mell和mimi短聚
竟然又走左去行旺中
救命真係多人到嘔
原本想去睇下既$20花花裙..........點知一d都睇唔上眼
果然20蚊就買到既野只有地布
但係我又唔想著條地布上身喎

結果買左另一條..........$125蚊既..................
好野終於買到花哩花碌裙囉!
我要用夏威夷花花轟炸TEA!!!

行完旺中出黎竟然撞到上次一齊in cx果個女仔!
拍我膊頭問我cx有無call返
其實我一開始都唔係好認得佢
不過拜拜完之後終於記返佢係坐我左手邊
interview果陣無化妝的 (反而今日去街又有化喎)
可能我今日又係立起晒個仲咁岩帶埋上次對耳環
(即係話成個頭根本同上次一樣!係無化眼影)佢先認得我

之後無啦啦又要返公司幫佢地安置d box囉!
點先係咪出返糧俾我先???

跟住出旺角食飯
其實我想講我地嘈到隔黎煲燶野果個女人係咁bear住我地囉
雖然又真係幾好笑!

返到屋企終於睇到衝上雲蕉
嗚好似vincent呢d又高大又靚仔又溫柔又浪漫又細心既好男人到底去邊度搵??
真係好催淚呀
今集差不多最尾響睡房果場戲真係令人睇到好心酸
"過埋今晚所有野都會唔同晒"
嗚嗚嗚我唔想咁樣發展呀
真係會谷眼淚架




其實我以前真係相信除左愛情之外
有d野都可以係一生一世的
上次有難,我第一個搵既係..........................

No comments: