Saturday, July 26, 2008

為你寫詩

今早打電話去預約做body check
一開口果句:"我係演藝學院學生, 想預約做body check..............."
雖然語氣極為平靜
事實上內心卻high爆得很........!!!
噢噢噢我第一次自稱自己係演藝學生啊.............. >o<

再次感激各方友好的祝賀
特別是有好些人真的陪我等了一年又一年
陪我望住前路茫茫
舊年更有人陪我連唱十小時的k來發洩
終於可以告訴他一年後的今天我終於成功了
我真的感動得想哭................嗚

雖然我不知道最後會不會因為甚麼暗病(啋!)
或者我根本唔知到咁樣走到入去到底係唔係一件好事
但我都真係好多謝所有替我開心既人!

今天跟阿企msn
她告訴我她姐知道我進了tea好驚訝
(唔知點解我經常響唔同場合竟都撞到她姐)
其實有lee個offer我想說我相信有好多人都好驚訝囉
包括我本人都好驚訝!
好想可以繼續同阿企做同學仔啊
好想可以再上佢屋企一齊做project, 食栗子大排檔同埋呱呱嘈

其實我係多麼想今日同andrea去書展........
但係奈何竟然淨係call第七場囉今日!!
唉唉唉真唔好彩

我可以提議完show慶功後直落唱k
唱到去食麥記早餐
要累到死先返屋企嗎?


今日拎返份medical report form出黎先睇到
原來tea學生要check既其中一樣係----畏高症!!!
喂點先叫畏高先??

我近日的生命之泉
一日要啪一支............


明明我係搞得自己一個靚樣先落去影證件相的..........


但為何影出黎既會係lee個傻樣?
邊個話快圖美影得好架?
乜我塊面有咁怪咩???

No comments: