Friday, July 18, 2008

瘋掉了

oh my goddddddddd!!!!!
今朝收到信..........................
演藝學院收左我呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今朝落街返工果陣收到信
見到個漲卜卜既演藝logo牛皮紙袋心諗唔係呀嘛.......
一路開一路手震
一開咦做乜係student invoice.....
果然係offer letter呀!!!! @o@

呆住咁行到出屋企前面個公園先識得回魂
其實我真係無諗過會讀到apa架!!!!
雖然係stage management
但係都好開心!!!
我真係估唔到我都有機會響演藝返學!!!!

雖然開始冷靜落黎之後都會諗下
嘩讀多四年喎
但係我都真係好想可以響theatre繼續玩落去!!!

嗚嗚嗚
諗左咁多年
終於俾我讀到演藝喇......................!!!

雖然我知道黎緊lee四年我將會捱得好辛苦(more than 09-23 ahhh....)
不過我會努力!!

我頭先收到信開始就四圍打電話同人報喜
講電話講到搭錯地鐵
原本我響旺角應該係搭荃灣方向返公司
但係點知我興趣到搭左去中環
仲要到成尖沙咀先知!
搞到兜左成大個圈先返到.............
好多謝各方好友對我既祝賀同支持啊

仲有希望我順利過到body check!!
唔好有咩暗病啦.....

雖然我入到既係係沉實既一科
(佢地係歧視粉紅色的.........)
但係我會繼續以shocking pink轟炸TEA!!!!!

即係話
黎緊既annual performance好可能係我最後一次響台上面以performer閎身份演出
所以我會好珍惜今次臨別秋波既一次!!

近排我都頭頭碰著黑
可能我半年既運氣都傾注晒響今次都唔定.........
又或者佢今年都真係收唔少人
foundation加到有十幾個位
degree又加多幾個咁
加加埋埋都係四十幾個candidates入面揀成二十個先收得中我都未定

不過lee個offer真係殺我一個"燥"手不及
咁樣就定左我未來四年既去向啦
同我之前既planning唔同晒
仲諗住學蘇玉華咁飛番兩年再考drama school
而家要再從詳計議........
(拿我又無講過話我唔會再去做空姐呀下)

anyway我唔駛讀cidp啦啦啦啦啦
終於可以響太空著陸返黎地球!!!

救命啊
想暈啦我
我真係開心到痴左線

1 comment:

Anonymous said...

!!!!!!!!!!! 向目標進發!!! 加油!!