Wednesday, July 9, 2008

銀包銀包銀包

最近有d想換新銀包
我手上用緊果個白色patrick cox
即使完全唔夾我style
假假地都用左四年
其實都.......係時候換番個岩我多d架喇

but!
銀包lee樣野係好難睇得岩的
而且根據我既購物態度
唔係最鍾意既唔會買
更何況係咁大budget既野?
當然
我對蔡氏伉儷既LV零興趣(我lee個二奶唔見得光架嘛!要用情侶野都唔可以用得咁明顯)
我心入面最鍾意既........始終係chanel
之不過
lee個價錢
夠我去多次旅行有突啦..........
今次真係無辦法唔退而求其次

剛剛上yahoo拍賣
係咁咦click落去而家chanel有咩款睇下
(睇~~~下~~~o者~~~)
點知......我發覺根本就唔會有人賣正版chanel銀包囉!

search到lee個
黑色皮+白色logo+shocking pink仲要係長型........!!


直情係我既dream wallet!!!
可惜丫
只賣$350
到底專門店賣緊果款係唔係咁樣架呢?



而lee個呢
果個人就claim話係真野
可信程度真係見人見智囉




chanel黑色皮+白色logo+shocking pink長型銀包呀
你可唔可以唔好咁快停產呢?
等我有能力買八千蚊一個wallet果陣
唔該專門店要仲有貨耶!!

1 comment:

Anonymous said...

路過見到~確實同專賣店個樣一樣~我都中意,不過我中意黑色logo嗰個~