Tuesday, July 29, 2008

我在發熱發亮....!!

先補返尋日既相~~~~~~~

同唔到彎彎真人合照, 同個紙板都好丫..............
lee張相絕對唔係合成.....!!! 仙果園既"什果炒飯"!!!
真佩服carlos嘗試新事物既勇氣........... 我試食左一舊椰果, 估唔到係熱的.......佢真係倒d什果落d飯度一齊炒..........
咪就係勁正之嘛! wakakakakakaa (雖然carlos個樣勁似去唔到廁所)

書展的收穫, 卓韻芝的低胸裙戰爭同埋低能婚禮. 原本無打算響書展度買d一早打算買既書(根本平時d上樓書局全年都打緊八折嘛), 但係行完果6點鐘之後都係搵唔到咩驚喜, 咁入到書展無理由唔買書出番黎架嘛..............
前面粉紅色果個係passport套, 想買左好耐, 因為一直覺得本特區護照長相甚為樣衰(以上並無political成份), 見到個巴黎鐵塔就好鍾意! 但今日拎出黎打算擺本passport入去, 先知原來lee個套既design非常蠢.....唉算了


尋晚已經feel到十分唔妥
於是盡早quit左果個死唔斷氣既msn chatroom
將電話較做震機
大覺訓

今朝十一點幾就自然醒左
全身發燙
我媽都覺得我係發燒
就幫我打電話去輪街症
(因為大家今日剛好都無錢響銀包.......本人糧尾, 更連睇醫生既錢都無.....都話文化事業無錢賺架啦, 唉)
點知一排已經要到聽日12點!!
嘩點呀? 乜真係咁多人病咩?
定係政府使既把戲
令d人第二日feel better之後索性唔睇醫生
咁就可以慳番唔少資源.........!!

結果今日全日響屋企休養
連戲都唔去排.............................
過幾日show喇
再去我真係驚失聲..............................

No comments: