Wednesday, July 23, 2008

台台成大戲


到底想點呢?
大家都係想做好個show o者
lee個時候大家都一定話自己係為左個show著想先咁咁咁

大佬呀
每一代都有自己既生存方式
點解一定要見到人地好似你地以前咁既款先係"有出息"?
點解唔俾人地有人地既生活風格?
你生存響係果一代既
你當然覺得你果一代既所有係最好架啦?
好一個generation gap

有時都覺得我坐響lee個位都唔錯
雙方基於先入為主當然唔會溝通得到啦
兩邊既戲我都有幸睇到
係有小部份我睇唔到o者, 其實我滿足架喇

講起第三邊又係搞笑
明明置身事外咪幾好囉
又專登跳埋落水
搞到咩都做唔黎之餘
仲要養大人地既嘴巴
得不償失吧?
咩演技都無用啦
反而畫蛇添足愈搞愈衰
"疑似地"玩手段都要知道自己有無把握
有無斤兩咁玩法先得架


戲裏戲外同樣吸引
所以請大家支持<<72a>>
2008年8月1號2號晚上
荃灣大會堂文娛廳
仲有大把飛, 歡迎慢慢搵我幫你mark
多謝各位

No comments: