Thursday, July 3, 2008

youtube精華分享(1)

來些youtube的影片分享吧!!

我都係早前先知原來日本係有拍真人版既美少女戰士
雖然d變身都係流流的
但係俾著我既話真係唔收錢都拍!
waaaa月菱鏡力量變身!!咁喎
幾多個細路女一日講不知幾多次然後忘我地轉圈呀?
真係我地果個generation既兒時夢想呀!
lee段係輯錄各人既變身片段
不過點解無我既夢中情人禮服檬面俠?



我仲搵到tvb版"美少女戰士"mv!即係有周慧敏果個!
youtube真犀利

即使我幾咁熱愛sailormoon
但係我既最愛始終係百變小櫻!!

而這個
都係真人版......不過係惡搞的
係season 1既opening
的確係好多年之前架啦段片
而家睇番都仲係咁好笑


嘩乜我睇得咁投入.......?
睇怕我都變左做干物女喇.......

No comments: