Sunday, July 27, 2008

累到甩碌

今天晚上在公司的band show
迫使我今天要全日n/a無法去排戲
全日留守響office

wa我想講d人真係超癲
我已經係咁出去同d人講話唔該lift口唔好食煙
同埋佢d staff講可唔可以幫手叫d人一係落去食一係都響樓梯口先食
d煙味真係勁到抽筋
只要我一離開辦公室出去行個轉返黎
就會覺得連自己d皮膚都發出陣陣煙味

等到差不多12點個show終於完
wa簡直一片混亂
雖然佢地d人都有幫我掃過下個地
但只限大件垃圾例如水樽係掃走左囉
於是只大約1點開始本小姐就響其他人走晒之際開始掃地拖去倒垃圾
嘩今次我真係好用力去拖個地的
拖到我而家隻手臂同膊頭都好痛

搞到差不多三點先響公司走得.........唉

自從知道入到apa之後
忽然四圍多左好多師兄師姐
例如我老細同果個做light operate既女仔傾傾下計
我企左響隔黎
我老細又會無啦啦同佢講話:"呀佢入左apa喎"
很有"到處一家親"的感覺
於是我就係咁叫人:"知道師姐....係,師姐........師姐唔該唔好老點我呀師姐............."




lee兩日大家都無啦啦感性起黎 (雖然本人行既係性感路線)
哎呀你地咁樣我會唔捨得離開space的
只怪我地相逢恨晚
過幾個月大家一定要黎同我影畢業相呀!!!

但係點解難得我參與唔到食宵夜既環節
大家先會去沙爹王呢?

No comments: